eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosłużebność drogi - niebezpieczeństwaRe: służebność drogi - niebezpieczeństwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    References: <gskj57$960$1@news.onet.pl> <gslasg$di0$1@news.onet.pl>
    <gsme16$hkv$1@news.onet.pl> <gsna9q$8ge$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <gsna9q$8ge$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: służebność drogi - niebezpieczeństwa
    Date: Wed, 22 Apr 2009 18:06:40 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 090422-0, 2009-04-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 11
    Message-ID: <49ef40b2$0$29441$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 22 Apr 2009 16:07:14 GMT
    NNTP-Posting-Host: 85.222.96.223
    X-Trace: 1240416434 mamut2.aster.pl 29441 85.222.96.223:53197
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:358462 pl.soc.prawo:585636
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy jezeli zachodzi sytuacja A czy w analogiczny sposob mozna starac sie
    > przed
    > sadem o zniesienie takowej sluzebnosci pomimo tego, ze w momecie
    > ustanawiania
    > jej sytuacja byla znana i klarowna.

    Jak znam życie i podejscie do prawa to dopiero sąd da ci odpowiedź.
    Jak dla mnie jeśli nic się nie zmieniło prawnie i korzystasz z tej
    słuzebności to nie ma raczej podstaw do jej zniesienia, ale życie zna wiele
    dziwnych przypadków.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1