  • Data: 2006-06-15 07:29:09
    Temat: Re: służebność drogi, działki budowlane i media
    Od: "mądrala" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przesada. Ja mam zagwarantowaną w akcie notarialnym służebność na
    > przejście, przejazd i media - tego trzeba dopilnować.

    i to jest właśnie wskazówka,
    tak jak istnieje roszczenie o służebnośc drogi koniecznej,
    to także przez analogie mozna wnieśc o służebnośc
    gruntowa przeprowadzenia mediów.
    Jak pisali pierwowzór kodeksu to nie było
    problemu mediów a tylko problem drogi
    a więc tylko o drodze jest w kodeksie
    ale to nie przeszkadza aby wnieśc o
    ustanowienie służebności infrastrukturowej.

    m.