  • Data: 2004-04-02 15:26:15
    Temat: Re: skradziona karta i odpowiedzialnosc banku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Mokosa wrote:
    > powiedziano mi, ze to nie do konca jest tak, ze bank odpowiada do
    > pewnej kwoty, a klient ponosi dodatkowo koszt wlasny w wysokosci 150
    > euro.

    > Wczytalem sie w warunki ubezpieczenia (w AIG) i wyszlo mi, ze oni
    > odpowiadaja do 150 euro. Tu sprawa jest prosta - ubezpieczenie do d...,
    > wiec odszkodowanie symboliczne.

    jak oplacales dodatkowe ubezpieczenie z AIG o ono pokrywalo do 150 EUR
    straty powyzej 150 EUR ma pokryc bank zgodnie z ustawą

    O jakie odszkodowanie ci chodzi - karta jest ubezpieczona wiec nie masz sie co
    na bank z gory oburzać

    Jak pytasz drugi raz to mogles spytac precyzyjniej - wychodzi na to że po
    wszystkich odpowiedziach z pl.biznes.banki nie jestes mądrzejszy ani trochę - to
    samo pierwsze pytanie skopiowałes tutaj z tym samym błędem "Clessic" :-)
    *** blad ***