    From: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skomplikowane zdanie: prawo zadania
    Date: Thu, 21 Jun 2007 08:30:53 +0200

    SDD wrote:

    > Moze po prostu chodzi o to, czy żąda jedynie podania ustnie podstaw
    > zarzutów, czy moze jedynie sporzadzenia na pismie i doreczenia, a moze tez
    > tego i tego...
    > Gdyby zrobili "niepotrzebne skreslic", to moze byloby jasniej :)

    Wydaje mi sie, ze forma papierowa jest obowiazkowa, ale w dodatku
    podejrzany moze poprosic tez o ustne podanie zarzutow, ktore mu zostanie
    powiedziano wczesniej, zanim maszyna urzedowa zdola napisac szczegolowe
    postanowienie na odpowiednim druku i zalatwic jego przetlumaczenie na
    jezyk ojczysty podejrzanego. Ale nie wiem, czy dobrze rozumiem to
    pouczenie, skoro jest tam pole "tresc zadania".

    Dziekuje za dotychczasowe odpowiedzi.

    Ludek