  • Data: 2003-06-10 10:36:43
    Temat: Re: skladka zdrowotna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Update:
    On Tue, 10 Jun 2003, Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    >+ Sądzę że przedmówcy chodziło o naliczanie składki "od źródła przychodu".
    >+ W szczególnych przypadkach zdarza się, że SZ należy płacić kilka
    >+ razy tylko dlatego, że ma się kilka źródeł przychodu; takim przypadkiem
    >+ jest prowadzenie działalności gospodarczej na kilku wpisach (np.
    >+ jednoosobowej i spółek cywilnych - ale właśnie na osobnych wpisach).

    BTW: na *.podatki widziałem komentarz z którego wynikałoby
    że od marca liczy się "ten sam typ źródła" (czyli od
    kilku wpisów dot. S.C. byłaby jedna składka). Nie
    sprawdzałem :[, ale widać jestem spóźniony :[ (i nie
    wiem jak ww zasada działa wobec DG1/S.C. na różnych
    wpisach).

    pozdrowienia, Gotfryd