  • Data: 2006-03-02 20:01:01
    Temat: Re: skazona woda w studni, co robic
    Od: Adam <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Mar 2006 19:53:20 +0100, KrzysiekPP napisał(a):

    > A skąd sąsiad ma wode skoro ty ze studni ?

    Sasiad ma ze studni, wszyscy maja ze studni, tyle ze ja i drugi
    poszkodowany mamy nieszczescie miec studnie pokrywajace sie z prezbiegiem
    zyly wodnej. Sasiad sprawca wylal fekalia ponizej swojej studni (ponizej w
    sensie przebiegu zyly wodnej).

    Wracajac do tematu - sasiad zobowiazal sie do pokrycia kosztów zwiazanych z
    przywroceniem studni do stanu przed szkoda. Chcialbym miec na to jakis
    papierek z jego strony. Czy dokument w ktorym on wymieniony z nazwiska,
    imienia i numeru dowodu osobistego zaswiadcza ze zgadza sie pokryc wszelkie
    koszty zwiazane z przywroceniem do stanu uzytecznosci studni mnie czyli
    pana xx wymienionego z nazwiska, imienia i dowodu osobistego ma jakąs moc
    prawna ? Czy jest cos na co musze zwrocic uwage przy formulowaniu takiego
    dokumentu?

    Prosze o porade.