  • Data: 2004-05-10 17:43:47
    Temat: Re: skasowal mi samochod POMOCY
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał(a)
    w news'ie: news:c7o9pt$2aim$2@mamut.aster.pl

    > Ten genialny tekst jest godny uwiecznienia w czyjejs stopce.

    Mam u siebie w sig'u kilka oryginalnych zeznań_wyjaśnień
    składanych po wypadku u ubezpieczyciela:

    "(...) Budka telefoniczna zbliżała się. Kiedy próbowałem zjechać
    jej z drogi - uderzyła w mój wóz."

    "(...) Wracając do domu zajechałem do złego domu i
    uderzyłem w drzewo którego nie znałem."

    "(...) Kiedy dojeżdżałem do skrzyżowania nagle pojawił się znak
    drogowy w miejscu, gdzie nigdy wcześniej się nie pojawiał i nie
    zdążyłem wyhamować."

    "(...) Samochód przede mną potrącił przechodnia,
    który jednak wstał, więc go przejechałem."

    To o tym perfidnym drzewie także sobie dokładam do reszty
    "rodzynków". :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym