  • Data: 2005-04-29 06:48:36
    Temat: Re: skargi sąsiada ze zbyt późno kłade się spać
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sztefan napisał(a):
    > SzerszeN a czy to nie będzie podejrzane jak właśnie teraz zacznę na niego
    > pisać? Czy jest jakiś wzór takiego pisemka czy samemu je stworzyć? Nie
    > sądzę żebym mógł napisać że mnie oczerniał ale zawsze mogę się uprzeć że
    > wali w ścianę i kaloryfer bo to prawda. :)

    oczernia cie chocby przed spoldzielnia, donoszac na ciebie, twierdzac ze
    zaklocasz spokoj itd, jego donosow tez nie potwierdza inni sasiedzi, bo
    tylko on ma problem, u mnie jest dokladnie to samo, mieszkania sa
    bardzzo akustyczne i jak w mieszkaniu nademna ktos sie myje to slysze
    lecaca wode jakby mi sie na leb lalo ;) a jak sasiadka na dole rozmawia
    przez telefon to siedzac na tronie :) slusze kazde jej slowo

    wiec smialo smaruj pisemka, co jakis czas, jak sie do ciebie krzywo
    ismiechnie, jak bedzie mial prtensje na klatce za kazdym razem

    chodzi o podkladke trudna do zweryfikowania

    jesli takie pisma wplyna rowniez od ciebie to nawet wladze spoldzielni
    przestana to wszystko traktowac powaznie, a jak cie najdzie w domu po 22
    to dzwon smialo na policje

    niestety z wariatami nalezy walczyc ich bronia