  • Data: 2005-06-01 13:01:06
    Temat: Re: skąd ENIRO bierze dane?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi <x...@a...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Bo obstawiam że kaszpirowski by sobie nawet z takim czymś nie
    > poradził - bez "wsparcia" w postaci przecieku.

    No i o z tego, że ktos z ENIRO ma "dojścia" w gminie?

    Ewidencja jest jawna, a akurat ENIRO nie ma żadnych problemów ze
    sprawdzeniem zgodności danych z ewidencji (imię, nazwisko, adres
    zamieszkania) z danymi z książek telefonicznych. Zakładam, ze jeśli dane się
    zgadzają, to dzwonią. Zakładam również, ze mają mało pomyłek, bo czemu
    mieliby mieć ich dużo? Osoba o nazwisku nnn, zameldowana w miście mmm, przy
    ulicy/numerze/mieszkaniu/ prowadzi/rozpoczęła działlność. Z drugiej strony,
    wiadomo, ze do tego lokalu jest przypisany numer telefonu xxxxx( nie ma
    żadnego problemu, zeby przeszukiwac książkę telefoniczną w wersji
    elektronicznej, według ulic i numerów lokali) . No to dzwonimy z ofertą, a
    jeśli nawet usłyszą " to pomyłka, nikt tutaj takiej działalności nie
    prowadzi", to co z tego?

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide