  • Data: 2003-08-28 13:58:06
    Temat: Re: sfalszowana legitymacja
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bil13r$7ln$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Pewnie - najlepiej wypuszczac wolno wszystkich przestępcow zeby bylo
    > sprawiedliwiej tylko dlatego, ze paru wiekszego kalibru nie udalo sie
    > zlapac.

    czy ja to gdzies napisalem???

    a moze lepiej traktowac tak samo albo ostrzej tych ktorzy robia grubsze
    przekrety, a nie olewac sprawe tylko dlatego ze maja kupe kradzionej kasy i
    kumpli w sejmie

    > Łebek swiadomie sfalszowal dokument (art 270 par 1 KK) a do tego rownie

    to fakt i zgadzam sie z tym

    > swiadomie uchylal sie przed wymiarem sprawiedliwosci - do prawdy trudno mi

    to z tego co slyszalem nie jest takie pewne, bo maja potwierdzenie tylko
    jednego listu poleconego, na reszte zekomo wyslanych jakos
    zapomnieli/zgubili potwierdzenie ze bybly wyslane poleconym

    > jest pojąć to swięte oburzenie w mediach. Przeciez mial szanse odpowiadac
    > wolnej stopy, ale nie skorzystal, wiec trzeba go bylo zdyscyplinowac.

    wlasnie chodzi o ta dysproporcje, jak rydzym mial sie stawic przed
    prokuratura i swiadomie olewal wezwania, jakos nikt go nie aresztowal i do
    paki nie wsadziel nawet na 24h, a prokurator ktora wystawila nakaz
    doprowadzenia przez policje podobno nie jest juz prokuratorem

    media nie burza sie w obronie malolata tylko wlasnie dlatego ze prokuratura
    slabeko kopie a mocnemu dupe lize

    za przeproszeniem ze tak powiem