  • Data: 2007-06-27 19:00:52
    Temat: Re: serwisy internetowe, a patent pending
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Jun 2007 12:54:47 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    [...]
    > A to co Amerykanie wyprawiają (patent na użycie XOR) czy i inni
    > (zdaje się to w Australii opatentowano... koło!) przechodzi i tupie...

    Myślę że te egzotyczne patenty (na koło, na XOR) to bardziej dla jaj
    istnieją niż dla praktycznego zastosowania.

    Nie mam wątpliwości że np. General Motors nie miałoby najmniejszych
    problemów z właścicielem patentu na koło, gdyby temu zamarzyło się na
    jego podstawie coś od nich wyegzekwować. W końcu nie wolno patentować
    rzeczy powszechnie znanych, i jest tak mniej więcej w każdym
    cywilizowanym państwie.

    p. m.