  • Data: 2006-02-07 09:05:56
    Temat: Re: serwis - przetrzymywanie sprzetu
    Od: "Fil" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maniek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ds9l8g$luq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Moze ktos z Was wie jak wyglada sytuacja, gdy serwis przetrzymuje mi
    > odtwarzacz MP3 (na gwarancji). Tzn co mozna z takim fantem zrobic.
    Spokojna
    > rozmowa konczy sie wyznaczeniem nastepnego terminu. Ale juz mnie zaczyna
    > troche szlak trafiac, a nie wiem jakigo argumentu mozna uzyc, zeby troche
    > ich pospieszyc
    >
    > POZDRAWIAM
    > _______
    > Mariusz

    Proponuje, zebys to Ty im wyznaczyl 5 dniowy termin na oficjalnym pismie.
    Zloz pismo w 2 egzemplarzach. Jeden niech podpisza, ze przyjeli i zachowaj
    sobie. To tak w skrocie. I choc z warunkow gwarancji moze wynikac cos
    innego, to nie wyklucza w pewnych okolicznosciach zastosowania naduzycia
    prawa przez gwaranta.

    Pozdr.,

    F.
    www.doradcyprawni.com