  • Date: Wed, 02 Apr 2008 01:17:58 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: selekcje do klubów
    <r...@n...lechistan.com>
    <s...@m...pkpik.pl>
    <9...@n...lechistan.com>
    <s...@m...pkpik.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Tak:
    > "to co oni robili to IMHO raczej zakłócanie spokoju"

    No tak, zapomniałem, że ty tępy jesteś i tobie wszystko trzeba drobnymi
    literkami...

    Taka pikieta to zakłócanie spokoju, a nie bycie konsumentem. Teraz
    jasne, czy nadal jakieś słowa dla ciebie zbyt trudne?

    > A byli oskarzeni nie o zaklocanie spokoju, tylko nieopuszczenie lokalu na
    > zadanie osoby uprawnionej.

    Patrz wyżej.

    Poza tym jeśli już to obwinienie by to było, a nie oskarżenie - w końcu
    to wykroczenie.

    > ROTFL:))) Smieszny jestes.
    > "Przedmiotem ochrony przewidzianym w art. 193 k. k. jest prawo do
    > prywatności, sfera wolności jednostki, jej dobra osobiste przejawiające
    > się w możliwości decydowania o przebywaniu innych osób w miejscach
    > wskazanych w art.193 k. k.

    I zadecydował - otwierając sklep czy inną ogólnodostępną placówkę
    handlową czy usługową. Mógł otworzyć prawdziwy klub z członkami z
    kartami członkowskimi. Ale był zbyt tępy i za dużo tanich amerykańskich
    filmów się naoglądał i teraz się awanturuje, że życie to nie film.

    [ciach]

    > Idz synu i nie bredz wiecej:)))

    Synów to sobie po śmietnikach szukaj - ja sobie wypraszam.

    Oznajmili.