  • Data: 2007-10-26 13:22:41
    Temat: Re: "selekcja" a NIEPELNOSPRAWNI
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 26, 1:37 pm, skeptik <s...@f...ua> wrote:
    > tak, pisze na temat CHAMSKIEGO LAMANIA PRAW CZLOWIEKA!
    >
    > i pragne uzyskac na niniejszej grupie informacje jak skutecznie wyegzekwowac
    > w razie potrzeby nalezne prawa oraz ukarania winnych!
    >
    > --
    > reticent

    Pozwij do sadu. a oni go zdyskryminowali? bo mi sie wydaje ze dali
    glupi powod choc np. tak naprawde nie maja trenera ktory mogly zalecic
    takiej osobie odpowiednie cwiczenia, albo sala nie jest przystosowana
    dla takich osob.

    po drugie nie krzycz o bezwzglednym obowiazku tylko go podaj.
    Wystarczy numer dziennika ustaw. Ale skoro rotflujesz to znasz calosc
    na pamiec. Dziwi mnie wiec ze nie zostal on zarecytowany wlascicielowi
    silowni.