  • Data: 2005-09-15 16:08:27
    Temat: Re: sędzia przeoczył informację, ż e ofiara zmarła...
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson <j...@n...pl> niebacznie popelnil
    news:dgbvjn$7m5$2@atlantis.news.tpi.pl:

    > Teraz to jest inne pytanie ;) Więc się zdecyduj.
    Na poprzednie nie odpowiedziałeś to, pozostawiając sens,
    przeredagowałem.
    Teraz łatwiej? ;)

    > Uważam - oczywiście nieweryfikowalnie :) - że odsetek ludzi
    > głupich, skorumpowanych, itp jest taki sam w każdej grupie
    > zawodowej, więc i wśród sędziów.
    Nie zgadzam się tu z Tobą, a i ktoś obok Ci nawet to matematycznie
    udowadnia ;) - wprawdzie tylko w oparciu o wskaźniki przestępczości
    (nb twierdziłeś, że takich nie ma ;) ).
    Danych o wskaźnikach głupoty, faktycznie nigdzie nie znalazłem ;0

    > Trzeba mówić o konkretnych przypadkach.
    Ot, co.
    To co konkretnie przekręcił andrzej.dacz
    w MID: <dffpck$d25$1@inews.gazeta.pl>?
    Nie znosisz przecież zarzutów bez pokrycia
    i opartych na czystych spekulacjach, jakieś konkrety zapewne podasz
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba