  • Data: 2007-10-17 19:08:02
    Temat: Re: ściśle tajne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:jmdpdu9pvwv4$.4l7a6onbmqew.dlg@40tude.net...

    > Zwykły krawężnik posiada certyfikaty dostępu do danych "ściśle tajne"??
    > Szczerze w to wątpię ... wielu doradców np. premiera nie posiada takich
    > certyfikatów - a Ty Robert twierdzisz że posterunkowy z "piżdzi dołku"
    > posiada certyfikat ... hmmm - powiem szczerze że nie wiem, ale mam
    > "czuja"
    > że raczej nie posiadają takich certyfikatów.

    I co ja Ci na to poradzę? Na pewno każdy policjant, który będzie od Ciebie
    przyjmował zawiadomienie o przestępstwie - jakiekolwiek - mieć takie
    dopuszczenie musi. Mniejsza o to, z jakiego powodu tak jest, ale tak jest.
    W typowej patrolowce mogą się zdarzyć ewentualnie niższe klauzule, ale
    zawiadomienia patrolowi raczej składać nie będziesz. No i żeby było
    śmieszniej w mniejszej jednostce masz mniejsze szanse trafić na niższą
    klauzulą, bo one typowej "patrolówki" nie mają.