  • Data: 2007-09-28 12:26:32
    Temat: Re: sąsiad z góry chodzi w drewniakach :(
    Od: "Blue" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:fdio32$buv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > to tak
    > sąsiad z góry i zemsta odpada bo to jego kolega
    > a zaproszenie ... no cóż byli obaj tzn małżenstwo i stwierdzili ze u
    siebie
    > w domu wszystko im wolno

    Ja proponuję kupić odpowiednią płytę, np.
    http://allegro.pl/item247441868_trafiles_na_glosnego
    _sasiada_zrewanzuj_sie.h
    tml
    i wynieść się z domu na parę godzin. To jest rozwiązanie siłowe i
    stwarzające konflikt, ale jesli nic innego nie działa - może się sprawdzi.
    PS. ja mam sąsiada który ma SM i ciągle się rehabilituje - w jego jedynym
    pokoju nad naszą sypialnią stoi bieżnia (po której od godz 6. wali piętami),
    rowerek stacjonarny (który 3 mies. temu skrzypiał jak nawiedzony) i leżą
    hantle (które mu często wypadają na podłogę)... Czasem mam ochotę go zabić.
    Wyprosiliśmy tylko nasmarowanie rowerka. No i śpię w stoperach:/
    Ale płyty na niego nie puszczę, bo jest chory i nie robi tego złośliwie:(