  • Data: 2004-09-22 16:16:08
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponawiam pytanie: a jeśli nie byłby to gwałt? Jak byś wówczas
    zareagował?

    wiedzialbym w jakim celu zadawal te pytanie mojemu dziecku.
    Czyli namawial go do seksu, gdyby te dziecko bylo w wieku
    opisywanym w watku to nie wrozylbym dobrze temu gosciowi :)

    > Integer out of range error ;->

    :))

    > Dużo tego gdybania.

    ja nie gdybam sa 2 zalozenia, mojemu proponowal i pozniej widzialem co z
    innym robil.
    to duzo? :)

    > Jasssne. Porównaj sobie to z jakimkolwiek innym nałogiem.

    no chocby jedzenie. Nie nie je nie je, az w koncu wieczor
    hmm, pomysli o jedzeniu, i jak wpadnie do kuchni dorwie sie do lodowki zje
    wszystko.

    Tak samo alkoholik, no ja przeciez nie pije, i rzezcywiscie powstrzymuje
    sie iles tam czasu az wkoncu jak zlapie za butelke to tak sie schleje ze
    moze w szpitalu
    wyladowac.
    Jak ktos chce to moze kontrolowac ale osoba o slabej woli wkoncu zmieknie,
    (nagle wybuchnie)

    > Dowiedziałoby się, jakby przyszli smutni panowie przesłuchać w sprawie
    > pobicia.

    Ajajaj, jestes policjantem prawda? Znasz statystyki (ile osob w danym roku
    zaginelo).
    Krotka pilka, a jezeli mialoby byc juz pobicie (bardzo brutalne) to na
    pewno braly by w tym
    udzial osoby ktore by "zachecily" pana do milczenia.

    > Czy mógłbyś się wyrażać w jakiś cywilizowany sposób?

    wystarczajaco bym wiedzial ze chcial odbyc stosunek plciowy z moim
    dzieckiem.

    moze byc? :)

    > Nie załapałeś ;->

    prosze kolo ratunkowe