  • Data: 2007-09-06 16:27:40
    Temat: Re: samowola budowlana a prąd
    Od: Gosia*30 <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 16:20, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Abstrahując od kwestii prawnych - to się nie opłaci. Samo przyłączenie
    > to będzie coś koło 2 tysięcy. A jeszcze udokumentowanie budynku... Brrr...
    >
    > Albo niech korzysta dalej z uprzejmości (i tylko się jakoś za nią
    > odwdzięcza ;) albo niech sobie kupi jakiś generator prądotwórczy lub
    > inwerter (i zasilać domek z akumulatora ;) )
    >
    > Ile mocy potrzebuj

    wiesz, kasa tu nie ma znaczenia, wie ze jeden słup trzeba postawic i
    przyciagnąć ten prad. Tylko pytam co ma zrobic i gdzie się udac, żeby
    zalegalizowac ta samowole? W energetyce powiedzili mi, zeby nie
    przyznawał sie ze juz ten domek jest, tylko złozył wniosek o
    pozwolenie na jego budowe, wtedy bez problemu mu pociagna. w kazdym
    urzedzie mowia inaczej