  • Data: 2008-02-12 19:52:36
    Temat: Re: samochód straży miejskiej i znak B2
    Od: "bart" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w sumie ignorowac znak B-2 moga pojazdy uprzywilejowane w stanie tzw
    > wyzszej koniecznosci
    > np poscigu [policja] dojazd do chorego [karetka], dojazd do pozaru[ straz
    > pozarna].
    > pojazd stazy miejskiej nie jest pojazdem uprzywilejowanym jak sam
    > zauwazyles

    Hmmm, takie też było moje stanowisko.
    Podczas interwencji strażnik zignorował znak B2, czego świadkiem byłem ja i
    kilka innych osób. Ponieważ uznałem, że popełnił wykroczenie, opisałem
    zdarzenie w pismie do komendanta straży miejskiej, lecz ten w odpowiedzi
    stwierdził, że postępowanie wewnętrzne nie wykazało naruszenia prawa. Chyba
    więc po prostu zgłoszę sprawę na policję.

    bart