eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosamochód służbowy - prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika › Re: samochód służbowy - prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika
    From: bullet <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: samochód służbowy - prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika
    Date: Thu, 22 May 2008 22:51:48 +0200

    DuzyMis wrote:

    > za stan techniczny pojazdu znajdującego się na drodze w ruchu odpowiada
    > już kierujący.
    zgadzam się w 100%

    ale wiesz jak to jest w małych firmach, masz, jedź tam i tam a jak sie nie
    podoba topo co się zgłaszałeś do pracy
    jeszcze trochę nię będe nosił prawka do pracy to mnie zmienią na kogoś
    innego, który usłyszy jak każdy poprzedni że właśnie ostsatnio się troche
    popsuł ale niedlugo będzie zrobiony, tyle że szefu nie wiedział że kilka
    ładnych lat grzebałem się z ojcem i kumplami w samochodach i jak po
    przejechaniu parkingu wyłożyłem mu co w tym samochodzie jest tragiczne a co
    do zrobienia i co "ktoś" w jaki sposób spaprał to mu mina trochę zrzedła
    tymbardziej, że on sam większość usterek w samochodzie naprawiał

    > Moim zdaniem tak samo jest z samochodem służbowym, jak wsiądziesz i
    > jedziesz to Ty jesteś odpowiedzialny za jego stan techniczny.
    no właśnie nie wiem "na bank" jak to jest, szukam narazie
    napewno muszę odmówić prowadzenia jeśli stwierdze jakieś niedociągnięcia
    w rzeczach typowych do sprawdzenia: stan bierznika i opon, płyn hamulcowy,
    światła ... itd

    > Jak się "nie boisz" szefa to sporządź notatkę służbową, w której ujmij
    > to że pojazd nie spełnia warunków technicznych, żeby mógł być
    > dopuszczony do ruchu na drogach publicznych i odmów jazdy nim ponieważ
    > nie chcesz łamać prawa.
    notatka raczej odpada, w firmie w której aktualnie pracują 3 osoby
    poprostu powiedziałem mu że przyniose prawko jak zobacze sprawną furę

    --
    news