    From: "Kama" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: samochód na allegro
    Date: Wed, 8 Aug 2007 18:35:59 +0200

    wiadomości news:08082007.2B9E4F43@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail k...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > taka argumentacja byłaby absolutnie bez sensu - nie jest sprawa sprzedawcy
    > czy sobie VAt odliczysz, czy nie.

    > na allegro podane ceny sa cenami brutto, wiec musza zawierac VAT. Ale jak
    > sprzedawca nie bedzie chciał sprzedac po takiej cenie jaka widnieje na
    > allegro, to pozostaje tylko sad - pewnie sa szanse wygranej, ale trzeba
    sie
    > na ten krok zdecydowac i zainwestowac troche czasu.

    Mąz zadzwonił (tam jest napisane żeby dzwonić i pytać o dostępność) i gośc
    powiedział, że trzeba doliczyć sobie ten VAT jednak. Czyli tak jak
    podejrzewaliśmy.
    No i co teraz? Warto pchać się w to, kliknąć i sądzić? Bo nie ukrywam, że
    jesli byłaby to cena brutto, to duża okazja (w przeciwieństwie do drugiej
    opcji).
    Ale świniami też nie chcemy być.
    K.