  • Data: 2006-08-08 19:50:07
    Temat: Re: samochód kupiony w komisie
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    michaelo napisał(a):
    > NO DOBRA
    > ale nadal pozostaje pytanie
    > jaka jest droga jeśli chodzi o dochodzenie moich praw
    > czyli:
    > 1. poprzez komis
    > 2. czy bezpośrednio do sądu przeciwko poprzedniemu właścicielowi
    > 3. czy od chwili sprzedaży biegnie jakiś termin w którym mogę zgłaszać
    > roszczenia ??

    sprzedawał komis, więc z roszczeniami występujesz do niego
    odpowiedzi na inne pytania zależą od tego czy jesteś konsumentem
    (kupiłeś bez związku z prowadzoną działalnością gospodarczą), czy też nie
    w pierwszym przypadku odpowiedzi szukasz w ustawie o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej, w drugim - w kodeksie cywilnym,
    przepisy o rękojmi

    KG