  • Data: 2009-07-09 12:16:05
    Temat: Re: samochód
    Od: JanS <y...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lip, 11:36, "mz" <l...@w...pl> wrote:
    > W umowie podano numer vin, marka, model (otrzymałem tez dokumenty z Włoch bo
    > tak pojazd został sprzedany osobie od której go kupiłem) W dokumentach tych
    > jest określona pojemność na 1,4.
    > Samochód przeszedł przegląd techniczny i został zarejestrowny na terenie RP.

    pojemność jest też pewnie na klapie czy może ją usunęli cyferki w
    ramach tego "tuningu"?
    może dla laika silniki są nie do odróżnienia, ale wydaje mi się, że
    technik dokonujący przeglądu technicznego powinien stwierdzić taka
    niezgodność ...
    zazwyczaj w umowie stoi, że "stan techniczny pojazdu jest znany
    kupującemu" więc wątpię czy uda ci się coś uzyskać :|

    pozdrawiam