  • Data: 2011-08-05 09:07:59
    Temat: Re: sąd cywilny odbiór pisma
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-05 11:03, Bartosz pisze:

    > Możesz podać żrodło do tego SN?
    > Na stronie sn.pl w Z orzecznictwa Sądu Najwyższego - Izba Cywilna nie znajduję
    takiego numeru 1217/99.

    Jest. Bo szukałem przed chwilą w google - choć pod tą sygnaturą jest tam
    coś innego ???!!!! - jakieś przekłamanie w papierach mam, co do sygnatury :)

    Ale takie orzeczenie na pewno jest, bo mam je razem z uzasadnieniem.

    Poza tym orzeczenie jeszcze inne, nowsze:

    Postanowienie SN z dnia 22 października 2008 r. I PZ 27/08

    Jeżeli adresat nie udzielił upoważnienia komu innemu, to osobą
    upoważnioną do zastępczego odbioru pism w miejscu pracy jest osoba
    wyznaczona przez pracodawcę (art. 138 § 2 k.p.c.).
    OSNP 2010/5-6/69 (to możesz sobie iść do biblioteki i wsiąść tzw. "białe
    orzecznictwo"

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU