    From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ryczałtowiec a cennik
    Date: Wed, 2 Dec 2009 12:04:03 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    "zapłacilem mu 800zł na co wystawil mi paragon, a rachunku mi nie
    wystawi i nie mógł wystawić bo nie jest płatnikiem VAT)"

    --
    w kasach fiskalnych paragony drukuja sie na rolce kopii-niech ci pokaze
    wydruk z tego dnia z rolki kopii

    nie wiem o co dokładnie chodzi z tym że on nie płaci VATu ale jutro
    moze zadzwonei do US i się dowiem. Problem w tym że nawet jak do US
    skontroluje i on dostanie jakąś kare to ja nie odzyskam dzięki temu
    moich pieniędzy i nie naprawi mi to samochodu :)
    ---
    nie wiem dokladnie jak ruczaltowcy ale AFAIK musi ci wystawic fkaturye tylko
    ze stawka zw zamiast 22% (bo vatu nie odprowadza)
    --

    jeszcze musze tylko poszukać odpowiednich "ustaw" odnośnie gwarancji
    na usługi lakiernicze, bo juz mi biegli od tych spraw o tym wspominali.

    --
    rekojmia - niezgodnosc uslugi z umowa