    Date: Fri, 12 Aug 2022 21:08:21 +0200
    Subject: Re: ryby
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>

    > A stałeś chociaż obok takiej akcji?

    Nawet nie koło. Co prawda nie rzeka ale też podejrzenie skażenia
    nieznaną substancją. Przyjechali strażaki i potrzebowali kogoś kto zna
    budynek za przewdonika.

    > A pomyślał? I są już wyniki badań?

    No nie wiem. Dwa tygodnie ryby do góry brzuchami pływają więc jak ktoś
    pomyślał to wyniki już powinny dojść nawet polecony pocztą polską. Więc
    albo nie pomyślał, co wydaje się nieprawdopodobne, bo wśród tylu ludzi
    musiał się jeden ogarnięty znaleźć, albo nie wykonano, albo nie
    upubliczniono (i gdyby nie te cholerne pismaki...).

    > O ile wiem, to z rtęcią nie powinno mieć nic wspólnego.

    No ale my próbujemy wymyślić jak to się stało, że u nas rtęci niet a u
    hemutów jest.

    > A Niemcy badali w wielu miejscach, czy mają wynik w jednym? I to wynik,
    > w który sami nie wierzą i go powtarzają.

    No ja cały czas mam nadzieję, że niemcy się jednak mylą.

    > Ty pewnie nie pamiętasz Czarnobyla,

    Pamiętam;) Wywalili nas ze szkoły i kazali siedzieć w domu i nie
    wychodzić na dwór. Niektórzy do domu wrócili dopiero na dziennik;) Co ci
    ludzie co na to wpadli w głowach mieli to do tej pory nie potrafię
    zrozumieć;)

    > a ja tak i brałem udział wówczas w
    > działaniach. Zorientowaliśmy się w skażeniu, gdy Szwedzi zaalarmowali.

    Musieliście czekać na szwedów, bo i żadnego poważnego skażenia u nas nie
    było. A o skażeniu zapewne ci co mieli wiedzieć to wiedzieli, bo jednak
    akurat temat traktowaliśmy poważnie. Ty się dowiedziałeś od szwedów, bo
    szwedzi zaczęli mordę drzeć. Naszym kazano zawrzeć mordy a rozkaz jest
    rozkaz - co nie?

    > Nie twierdziłem, ze niepotrzebnie szukają. Twierdziłem, że ne wiadomo,
    > czy w ogóle jakikolwiek problem istnieje - na chwilę obecną. A artykuły
    > prasowe nie pomagają.

    Owszem pomagają. Choćby w końcu alert rbc się pojawił. Inaczej dalej by
    udawali że nic się nie dzieje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!