  • Data: 2006-06-09 13:19:42
    Temat: Re: rozwód
    Od: Remedios86 <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > 600 zł
    > -->Ale to jednorazowa opłata na początek czy całość?

    Jeśli tak, to czy może być przeprowadzony za darmo jeśli się udowodni,

    > Minimum 30 zł.
    --> Na pewno 30? :)

    > Zależy gdzie.

    --> We Wrocławiu. Powiedz tak mniej więcej chociaż.

    > Zależy jak bardzo małżonkowie się bardzo nie lubią. Ale z uwagi na
    > dzieci, szybko to nie będzie.

    ---> Małżonkowie są dość mocno pokłóceni. Kobieta chciałaby rozwodu bez
    orzekania o winie, niewiadomo jak mąż. Raczej skłonny byłby stwarzać
    problemy typu wysokość alimentów, orzekanie o winie i próba zatrzymania
    dzeci przy sobie (mimo, że wina leży po jego stronie). Czy takie
    działana jak zabieranie pieniędzy (zasiłku żony i wychowawczego),
    szantazowanie nimi, kontrolowanie kobiety chęć jej podporządkowania
    sobie - czy jest może nie wystarczającym ale mocnym argumentem za rozwodem?
    Proszę podac przybliżony okres rozwodu. W ogóle się na tym nie znam.

    Do jakiego sądu we Wrocławiu mam złozyć pozew i jaką mniej więcej treść
    ma zawierać?

    >.

    > Należą się dzieciom i kobiecie, czasem też.

    > --->Jak je uzyskać? i Czy dopiero po złożeniu pozwu o rozwód?

    > Może. Świadkiem czego?
    > ---> Tego, że mężczyzna jest baranem i uzywal psychicznej przemocy,szantazu
    emocjonalnego

    > Sąd bierze pod uwagę możliwości zarobkowe i majątkowe, a nie "zarobki na
    > papierze".

    Co daje orzeczenie o winie?