    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwiązanie umowy o pracę - termin
    Date: Mon, 07 Apr 2008 09:14:35 -0500

    *** *** wrote:
    > Witam,
    > Zamierzam w tym miesiącu rozwiązać umowę - za porozumieniem stron (najchętniej).
    >
    > Chciałabym pracować do końca czerwca - jak powinnam to sformułować:
    > "proszę o rozwiązanie umowy z dniem 30 czerwca czy 1 lipca?"
    >
    > Jeśli się nie zgodzą to mam okres wypowiedzenia 3 mies. (umowa na czas
    > nieokreślony, pracuję prawie 4 lata).
    >
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    > pg

    mieszasz, tak czy siak masz 3 miesiace okresu wypowiedzenia.
    jesli zlozysz 30 czerwca to pracujesz, lipiec, sierpiec, wrzesien.
    jak zlozysz 1 lipca, to pracujesz, lipiec, sierpien wrzesien, pazdziernik.

    to co chcesz osiagnac, to złoż wypowiedzenie na poczatku czerwca i
    napisz ze prosisz o rozwiązanie umowy o pracę >>z pominięciem okresu
    wypowiedzenia<<.
    Jesli ci na to pojda, pracujesz do konca czerwca, jesli nie, to
    pracujesz do konca wrzesnia.

    Jak zlozysz 30 czerwca, to nikt ci nie pojdzie na to, zebys nastepnego
    dnia nie przyszedl do pracy.
    pamietaj, że raz złożonego papierka nie da się wycofać.