    From: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozstanie
    Date: 25 Oct 2002 17:57:59 GMT
    Sender: e...@p...onet.pl@chello062179014230.chello.pl

    pytong wrote in news:27924-1035539219@213.17.181.174:

    > Witam szanownych klubowiczów, zwracam się do Was z prośbą o pomoc.
    > Mój kolega rozstał się ze swoją kobietą, nie byli małżeństwem, ale
    > od ponad 5 lat mieszkali razem. Całe jego zarobki szły na wspólne
    > wydatki (opłaty, meble, benzyna, jedzenie.....), ok. rok temu
    > kupili za wspólne pieniądze domek pod Warszawą (wszystkie
    > formalności były zapisywane na jej nazwisko). Życie jak zwykle
    > spłatało figla...... rozstali się (nie można określić z czyjej
    > winy, ale razem doszli do takiego wniosku). Problem w tym, że
    > kobieta stwierdziła, że nic mu się nie należy i kolega został
> [...]

    Nie ma żadnych dokumentów że on to kupił za swoje pieniądze ? Faktur,
    rachunków ? Zawsze można też ją postraszyć US, w ostateczności złożyć
    "donos". W sumie skąd ona miała pieniądze na ten dom i rzeczy? Może się
    przestraszy. Tyle mi na szybko przyszło do głowy...

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {8E7E7F0F-D09E-4964-9B00-7E76D5DAC0E7}