  • Data: 2006-08-24 21:17:13
    Temat: Re: rozprawa cywilna z udziałem osoby przebywającej za granicą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    news:ecl422$4ns$1@inews.gazeta.pl...

    > zadanie zaplaty przeze mnie pewnej kwoty jako zwrot dlugu i zadoscuczynienie
    > za poniesione naklady podczas wspolnego zamieszkiwania.

    To też niewiele mi mówi. Proponują Ci zatem lekturę ustawy z dnia 12 listopada
    1965 r. Prawo prywatne międzynarodowe. Znajdziesz odpowiedź.

    Bo trzeba wiedzieć z czego ów dług wynika. A co zadośćuczynienia, to też musi to
    wynikać z jakieś Waszej umowy jak rozumiem. Jeśli będzie miało przełożenie na
    nieruchomość, to właściwym będzie zawsze sąd dla nieruchomości.