eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozpatrzenie reklamacji - 30 dni?Re: rozpatrzenie reklamacji - 30 dni?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kuba <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozpatrzenie reklamacji - 30 dni?
    Date: Tue, 03 Nov 2009 16:01:27 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <hcpgk6$3t6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <T...@n...onet.pl>
    <hcp3sc$c4n$1@inews.gazeta.pl>
    <T...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: axg82.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1257260487 4006 83.27.92.82 (3 Nov 2009 15:01:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Nov 2009 15:01:27 +0000 (UTC)
    X-User: ju1215
    In-Reply-To: <T...@n...onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:613866
    [ ukryj nagłówki ]

    T...@s...in.the.world pisze:
    > In article <hcp3sc$c4n$1@inews.gazeta.pl>, kuba <p...@o...pl>
    > wrote:
    >
    >> T...@s...in.the.world pisze:
    >>> Witam,
    >>> 11 wrzesnia reklamowalem towar. Niestety zakup nie w miejscu
    >>> zamieszkania tylko 300km dalej. Tamze reklamowalem.
    >>> Sprzedawca watpil w uznanie reklamacji. Na druku 'zgloszenie
    >>> reklamacji', ktory dostalem napisano, ze reklamacja zostanie rozpatrzona
    >>> do 25.09.
    >>> Minal juz ponad miesiac.
    >>> Zadnej wiadomosci. Ani telefonicznej, ani mailowej, ani tym bardziej
    >>> pocztowej.
    >>> Czy to oznacza ze reklamacja zostala uznana walkowerem?
    >>> Czy sprzedawca/reklamodawca ma obowiazek pisemnego powiadomienia o
    >>> wyniku postepowania reklamacyjnego?
    >> Dochodziłeś roszczeń na podstawie ustawowej czy gwarancyjnej?
    >> Jeżeli na gwarancyjnej to nie można uznać, że reklamacja została uznana
    >> walkowerem, jeżeli taka interpretacja nie wynika z dokumentu gwarancji.
    >> Jeśli na podstawie ustawowej, to co innego.
    >
    > Ale tam nie bylo zadnego 'dokumentu gwarancji'.
    > Towar to podnozek rowerowy, warty 50zl (tylko ze trudno go dostac).
    > Reklamacja na podstawie paragonu.

    W takim razie uznaje się, że sprzedawca uznał reklamację zgodnie z Twoim
    żądaniem nieodpłatnej naprawy lub wymiany na nowy.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1