    From: "katastrofa" <k...@a...at>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozdaje mój nr tel
    Date: Sun, 14 Oct 2012 17:53:26 +0200

    "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote in message
    news:50787911$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...
    > "Informuję Panią, że mój nr tf w połączeniu z moim nazwiskiem stanowi dane
    > osobowe w rozumieniu Ustawy [..] i jako takie podlega szczególnej

    [...] pięknie dziękuję, o to mi chodziło.
    (ze wzgędu na mało znane zjawisko odpowiedzi na pytanie, (dokładnie na
    pytanie i zgodnie z prośbą) - jestemTwoja fanką).

    > nie podlega jako "notatka osobista",
    jako notatka osobista do wykasowania nie zmuszę, (ale poprosić mhę hę?), ale
    do nieudostepniania z notatki osobistej chyba mogę?

    > sąsiad może mieć różne powody cywilnoprawne do ewentualnych roszczeń).
    sąsiadka nie ma żadnych roszczeń, najwyżej ma misję. Trzeba ne mieć taktu
    podawać czyjś numer prywatny, który sie uzyskało od tej osoby. Gdybym uznała
    powody podać czyjś numer, pokusiłabym się przynajmniej o powiadomienie po
    fakcie, smsy tanie są, ale na klasę mało kogo stać.