  • Data: 2005-09-09 08:41:05
    Temat: Re: rownowazny czas pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fumfol napisał(a):

    > Ja w umowie o prace mam tylko zapisane ze moge pracowac do 12 godzin
    > rowniez w niedziele i swieta nikt wiecej w mojej pracy nie podlega pod
    > trzy miesieczny okres rozliczeniowy

    Regulamin powinien wprowadzić pracodawca, który zatrudnia
    przynajmniej 20 pracowników. W przeciwnym wypadku długość okresu
    rozliczeniowego powinna być ustalona np. w umowie o pracę. Brak tego to
    dość poważny błąd - spytaj się wprost kadrowej skąd wynika
    trzymiesięczny okres rozliczeniowy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz