    From: roburkov <r...@g...ciach.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rower z niemiec 'gratis'
    Date: Fri, 23 Sep 2005 18:05:30 +0200

    Romuald pisze:

    > Czy moga mnie pozwac przed sadem polskim?

    Tak.

    > Dodatkowo nie wiem, czy przyjeliby w ogole zwrot. Firma nie odpowiada na
    > moje emaile, natomiast wysylaja do mnie listy zwykla poczta w jezyku
    > niemieckim.

    Przypuszczam, ze licza na odpowiedz(uznanie dlugu?), ktora mogliby
    przedlozyc w sadzie i skorzystac z dobrodziejstwa procedury przyspieszonej.

    > Koszty wysylki zostaly doliczone wczesniej i wyszczegolnione osobno.
    > Natomiast juz po zatwierdzeniu kwota wzrosla o tajemnicze 20 Euro. Dopiero
    > pozniej doczytalem w regulaminie, ze chodzi o jakies 'koszty pakowania'.

    Fakt napisales wczesniej, umknelo mi przy czytaniu.

    Skoro nie odstapiles od umowy(zakladam, ze list wyslales po terminie), to
    niewiele da sie zrobic. Jestes zobowiazany do zaplaty co najmniej 609 Euro
    bez wzgledu na waznosc regulaminu w czesci mowiacej o kosztach pakowania.

    Pozostale 20 Euro to sprawa niejednoznaczna, nie znajac dokladnie tresci
    regulaminu i okolicznosci umowy trudno mi cos powiedziec. Jezeli w
    zestawieniu koszty wysylki zostaly wyszczegolnione, a koszty pakowania juz
    nie, to cos jest na rzeczy i rzeczywiscie zastanowilbym sie, czy obowiazek
    informacyjny zostal nalezycie spelniony.

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov