    From: giveitem <g...@n...noemail>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: roszczenia o znak towarowy
    Date: Mon, 01 Dec 2008 20:23:59 +0100

    Roman Rumpel pisze:

    > W sumie dla mnie prawidłowe pytanie winno brzmieć - czemu wątkotwórca
    > nie chce chronić tego znaku w UP RP? No chyba, ze sytuacja nie jest
    > hipotetyczna?

    Hmm, ponieważ chciałem wpierw spróbować, a rejestracja zapewne kosztuje.
    Nie chciałem robić sobie kosztów na wypadek kiedy przedsięwzięcie by sie
    nie przyjeło.
    Znane są już firmy które działają na takiej zasadzie np. Pentagram,
    Medion, czyli zakupują w Chinach towar OEM i firmują swoim opracowanym
    znakiem. Ja mam też dostęp do towaru OEM, akurat nie elektronika, tylko
    przemysłówka i generalnie sprzedaje mi sie dobrze, ale z roku na rok
    rośnie konkurencja i spadają marże, więc pomyślałem o sprzedaży towaru
    pod własną marką.