  • Data: 2008-07-03 17:07:46
    Temat: Re: robienie zdjec kobietom na ulicy
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chyba wszystko jest kwestią wyważenia.....

    jak stoisz ze sterczącymi spodniami, ręka Ci się rusza rytmicznie w
    spodniach i się ślinicz i jęczysz robiąc zdjęcia - możesz mieć kłopoty ;)

    jeśli nie masz aparycji zboczeńca, robisz to mało natarczywie i używasz tego
    tylko dla siebie - myślę że cięzko byłoby się czepnąć

    a że w Polsce dziwnie się patrzy i nieufnie na robiących zdjęcia - taka
    nasza mentalność. na zachodzie częściej się ktoś uśmiechnie, u nas skrzywi i
    patrzy spode łba - byl o tym kiedyś reportarz i to się tam potwierdziło.

    powyższe - oczywiscie nic osobistego - nie znamy się przeciez, chodzi mi
    tylko o zobrazowanie.

    a jak to paparazii - czy robisz "gwiazdę" która zaśpiewała 2 piosenki i już
    nos wyżej niż niżej, czy robisz piersi - przeciez i tak z daleka wiec
    kobieta nie wie czy celujesz w nia calą czy nie - ale paparazii zawsze po
    mordzie moze dostac, sprzęt moze mu zostac wytrącony - to wszystko
    najwazniejsze jak wyważasz sytuację

    a swoją drogą wrzuć na priv co lepsze zdjęcia - ocenię fachowym okiem czy
    jest po co ryzykować ;))))))))))) hehheehehe

    --

    Sebastian