    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: robienie w balona
    Date: Mon, 22 Aug 2011 20:07:17 +0200

    On 2011-08-22 15:42:17 +0000, "Selektor" <r...@o...pl> said:

    > Konkretnie to nie jak kliknie w kup ale jak przejdzie procedurę
    > zamówienia tj. potwierdzi adres wysyłki, forme płatności i finalnie
    > potwierdzi zamówienie (złoży zamówienie).

    Czyli: z należytą starannością sprawdza co robi i potwierdza, że
    akceptuje cenę.
    (wiem, że sądy coraz częściej uważają, że kupujący to idiota i dlatego
    skutki jego decyzji musi ponieść sprzedawca)

    > Ale nie o to mi chodzi. Codzi o to w jaki sposób ując w regulaminie,
    > że cena jest wazna w momencie potwierdzenia zamówienia
    (...)
    > Może ktoś mi wyjaśni, kto się zna na rzeczy, kiedy w takim razie uznaje się
    > cene w sklepie internetowym jako ofertę w rozumieniu ustawy.

    Najlepiej nie mieszać i nie wprowadzać do regulaminu zapisów o tym, co
    nie jest zakupem.
    Cena podana na stronie nie jest ofertą handlową, a jedynie zaproszeniem
    do zawarcia umowy.
    Natomiast wszelkie ceny są podane w złotówkach i są wiążące od momentu
    potwierdzenia złożonego zamówienia.
    :-)

    --
    Bydlę