eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworewizja w domu? dot. sprawdzania nielegalnosci oprogramowania › Re: rewizja w domu? dot. sprawdzania nielegalnosci oprogramowania
  • Data: 2003-12-02 16:50:32
    Temat: Re: rewizja w domu? dot. sprawdzania nielegalnosci oprogramowania
    Od: "sphinx" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >  od kilku dni dochodza do mnie plotki ze ?policja?prokuratura?czy ktos
    > taki chodzi po domach gdzie ktos ma podpieta siec komputerowa i sprawdzaja
    > legalnosc oprogramowania, wlepiaja jakies kary /etc.....
    > chcialbym dowiedziec sie na jakiej podstawie prawnej,

    Jesli chodzi o ta WIEEELKA PLOTE, to polecam przeczytac:

    http://republika.pl/podstep/naloty/
    http://www.katowice.naszemiasto.pl/wydarzenia/320454
    .html

    A swoja droga, to niezla PARANOJA sie zrobila ... :)
    Ludzie chowaja do piwnic CD'ki, kasuja masowo z twardzieli ich zawartosc...
    Instaluja Linuxa (jedyny pozytywny przejaw calej afery... ), chodziaz jak znam
    zycie to i tak wroca do Windy po jakims czasie, ale przynajmniej wczesniej
    sproboja czegos nowego :P... i beda w ogole wiedzieli ze maja alternatywe)
    To mi przypomina (naszczescie nie z osobistych przezyc czy wspomnien) strach
    (jeszcze z minionej epoki) przed tzw "czarna wolga" - tak tak kazdy juz ma
    koszmary ze panowie w mundurach wpadna na blok i zajma 40 komputerow .. :)
    hehehehe juz widze jakby z mojego osiedla musieli wywiezc te kompy chyba
    TIR'ami...
    Jesli juz ktos robi naloty, to sa to oszusci, ktorzy na tym zamieszaniu sie
    wzbogacaja.

    Znam nawet kilku znajomych , ktorzy kilka dni temu kupili legalnego windowsa
    ("Bo mnie stac..." odpowiedzial, heheh... "bo trzese dupa"- raczej powinien
    powiedziec, ale skoro go stac to chwala mu za to ze kupil... Ciekawe ze stac go
    juz od dawna, a kupil teraz ... ;-)

    Zeby nie bylo niejasnosci-wcale nie uwazam, ze kupno legalnego Win to cos zlego.
    Niestety obecnie nie stac mnie na to... i dopoki moja syt. materialna sie nie
    poprawi lub prawo nie bedzie stanowic ze dopuscilem sie przestepstwa
    (wykozystujac oprogramowanie na uzytek domowy), nie mam zamiaru placic
    (wole wydac to np na opieke dentystyczna ... :)