  • Data: 2003-11-17 11:26:45
    Temat: Re: rewizja w domu
    Od: "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    11/17/2003 07:26 AM | Boski:
    > jeli udostepniasz jakies filmy,

    chciałbym, ale nie mogę :) Mam tak stary monitor ze nie da sie na nim
    oglądać filmów (wszystko jest ciemne) więc takowych nie mam :)

    > gry programy,

    licencja gier i programów jakie posiadam pozwala na dzielenie się nimi z
    kimkolwiek (GPL)

    > muzyke itp

    Na pewno znajdzie się kilka kawałków nielegalnych na moim komputerze,
    nie przeczę. Ale zdecyodwana większość to zgrane na komputer moje płyty,
    afaik moge to robić. I o ile mi wiadomo nikomu tego nie udostępniam
    (czasem sam CD pożyczam znajomym)

    --
    pozdrawiam, |<ońrad |<arpieszuk ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl
    Zasubskrybuj newsletter Mozilla Links