    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rewizja?kiedy?
    Date: Wed, 16 Feb 2005 12:18:34 +0100

    news:cuu36a$rnd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
    wiadomości

    > Raczej tak. Zawsze możesz zadzwonić do miejscowego dyżurnego na 997 i
    > zapytać, czy Ci pod oknem, to policjanci.

    no to ja mam pytanie, wczoraj dokumencie gry policyjen na tvnie byla
    pokazana akcja wejscia do meiszkania,
    1 rzecz:
    wyjeli pile i zaczeli przecinac drzwi, co jezeli do dzrwi z drugiej strony
    podeszlo by dziecko i za pile zlapalo????
    totalne przegiecie paly moim zdaniem

    2 rzecz
    w samochodzie przed sama akcja "przewodniczacy" mowi ze psa odrazu
    zastrzelic jak bedzie, czy to nie jest przypadkiem bezprawne?
    Wpierdala sie do czyjegos mieszkania i automatycznie psa zabija, jakby to
    byla jakas rzecz, czy prawo pod tym wzgledem zwierzat nie chroni?
    Prosze mi nie pisac ze poies moze zaatakowac (do czego ma prawo jest we
    wlasnym mieszkaniu), pniewaz mozna zabrac pstolet z nabojami usypiajacymi,
    i mozna zabrac dawke dla duzego psa, przeciez nie beda do jamnika strzelac.

    P.