  • Data: 2003-12-01 10:13:42
    Temat: Re: rewizja bez nakazu ?
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bqdpda$8k2$5@news.onet.pl...
    > tym
    > >
    > Niekoniecznie. Przychodzi człowiek i mówi:
    > - Kowalski w tej chwili używa nielegalnego programu.

    Czy jeśli powie: "Kowalski używa radia, które ktoś ukradł mi z samochodu" -
    to też mogą mu wejść do domu bez nakazu?
    Pamiętam sprawę sprzed kilku lat, gdy pewien Irlandczyk mieszkający w
    Warszawie przyuważył złodzieja, i śledził go aż do drzwi jego domu. Gdy
    zgłosił to od razu na policję, okazało się, że bez nakazu wejść nie mogą.
    Z tego co wiem, prawo nie rozróżnia też rangi osób składających doniesienie:
    nie ma znaczenia czy fakt zgłosi Kowalski, BSA czy Arcybiskup. Popraw mnie
    jeśli się mylę.

    Pzdr

    A.