  • Data: 2020-06-18 17:19:04
    Temat: Re: respiratory widma
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 18-06-2020 o 12:18, J.F. pisze:

    >No to pytanie, jak chciał zdobyć ktoś inny, to jak miałby to samo
    >kupić, skoro producent nie ma do sprzedaży.

    Obrotny posrednik moze znalezc niemieckie respiratory np w Pakistanie
    :-)

    >Dodatkowo zauważ, że inni potrafią kupić, patrz WOŚP.

    Skoro potrafia, to czemu prosza ministra o 37 sztuk ?

    https://www.wosp.org.pl/aktualnosci/sprawdz-gdzie-tr
    afia-sprzet-covid-19
    10 sztuk transportowych kupili i z setke łóżek intensywnej terapii -
    nie wiem czy to z respiratorem, czy bez ..

    Ale cos takiego ... tez chyba towar chwilowo deficytowy
    https://www.wosp.org.pl/aktualnosci/warszawa-lodz-i-
    poznan-z-analizatorami-od-wosp

    na koncu informacja o 200 łóżkach i 71 respiratorach ... ale
    "orkiestra zamówiła" ...

    >Na razie te co dotarły, to zupełnie inne niż były zamówione...

    Czy tak zupelnie inne to nie wiemy - moze równoważne.

    Pytanie raczej czy dotarły, czy minister wygrzebał jakąs starą paletę
    :-)

    J.