  • Data: 2007-03-11 16:34:42
    Temat: Re: renta rodzinna a niezaliczony egzamin
    Od: "Janina S." <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dla jasności,
    wina za to, że nie zdał jest ewidentnie po stronie dzieciaka (bo za
    dorosłego go uznać nie mogę),
    wyżej napisane jest że:
    "będzie powtarzał rok, bo zadarł z jakimś profesorem, który mu nie
    przepuści"
    nie w celu zwalenia winy na profesora, tylko aby dać do zrozumienia, że
    sesja poprawkowa nie wchodzi w grę, z uwagi na duży i niewypażony pysk syna
    (troszkę dosatnie, aczkolwiek tylko taki język oddaje prawdę)

    Dorosły człowiek, w niektórych sytuacjach przemilczałby niektóre sprawy, ale
    nie mój synek, on musi powiedzieć to co mu na języku leży, tylko nie
    pomyślał o tym, że może mu tym samym przepaść sporo pieniędzy, których
    potrzebujemy (bo do pracy przez te stracone pół roku się synek nie
    wybiera[wielce zmęczony studiowaniem i musi 'odpocząć'], a matka niech
    tyra), tylko teraz jest taka sprawa, że na następny dodatkowy rok matka musi
    uzbierać pieniądze na studia, do czego przydałyby się pieniądze z renty.

    Taka jest prawda, nie obwiniam żadnego z profesorów, bo bez przyczyny nie
    powiedzialby Arkowi, że nie ma po co się starać - i tak będzie powtarzał ten
    rok - po prostu synek sobie totalnie olał semestr.

    Wracając więc do pytania, ważnego bardziej dla mnie niż dla mojego
    studencika: czy ZUS przestanie wypłacać jemu rentę, jeśli będzie powtarzał
    rok studiów?

    pozdr
    Joanna S.

    123456789