  • Date: Sun, 09 Sep 2007 19:57:16 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: relacja iTV o pobiciu fotografa w CH Janki

    Andrzej J. Makarczuk wrote:
    > Witam.
    >
    > Jedna z występujących postaci to aktywny uczestnik tej grupy
    > dyskusyjnej.

    Ale masz refleks ;) Materiał ma już chyba ze dwa miesiące...

    BTW: w najbliższy czwartek o 13:00 w sądzie rejonowym w Pruszkowie jest
    rozprawa, w której jeden z tych bandziorów (konkretnie występujący w
    materiale niejaki Richter - ten matołek od "prowokacji") skarży mnie z
    Art. 157 par.2: dostał w pysio gazem i teraz rzekomo czuje się strasznie
    pokrzywdzony - choć jak sam zeznał zależy mu tylko na utrudnieniu
    uzyskania przeze mnie odszkodowania (czyli, jak każdy się może domyślić,
    działa na zlecenie swojego szefa, który mu też prawnika zasponsorował).

    Ktoś chętny na widownię? ;)