eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia, wady towaruRe: rekojmia, wady towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu
    .pl!ziutka.router!not-for-mail
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rekojmia, wady towaru
    Date: Thu, 17 Sep 2009 07:35:29 +0800
    Organization: AGH
    Lines: 13
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <1...@z...router>
    References: <h8rf79$hir$1@inews.gazeta.pl> <h8rglu$q3a$1@news.onet.pl>
    <h8rif2$29f$1@inews.gazeta.pl> <h8rprf$g2i$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm117.omega169.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1253144706 32098 218.186.169.117 (16 Sep 2009 23:45:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Sep 2009 23:45:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:607379
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-09-16, SP1 QXL <s...@s...pl> wrote:
    >> Producent moze zgodzic sie ze mna a potem zmienic zdanie. Czesto nie ma
    >> czasu na ogledziny producenta, termin jaki mnie obowiazuje to dwa tygodnie,
    >> poza tym ja przywołuje tutaj sytuacje ekstremalna.
    > Ze co? W ciagu 2 tygodni masz poinformować konsumenta, w jakim terminie
    > bedzie rozpatrzone roszczenie. A samo rozpatrzenie nie ma ograniczenia IMHO.

    Sprzedawca ma się ustosunkować w tym czasie do żądania, czyli np. do
    żądania naprawy bądź wymiany. Ma więc w tym czasie poinformować czy uznaje
    roszczenie czy tez nie. Innymi słowy, przedpiśca ma rację.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1