  • Data: 2008-07-03 05:41:38
    Temat: Re: reklamacja zle wykonanych okien
    Od: "Monika Kowalik" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

> [...]

    Ciesz się, że je w ogóle masz. Ja już drugi rok szarpię się z gościem, który
    pobrał zaliczkę na drzwi, a drzwi w życiu nie widziałam (i nie zobaczę).
    Byłam najmniej poszkodowana, oszukał tak w ciągu 2 lat dziesiątki (jak nie
    setki) klientów. I co...i nic mu zrobić nie można.

    Po 1,5 roku jestem na etapie komornika, który powiedział, ze facet jest
    praktycznie nie ściągalny - siedzi gdzieś za granicą.

    Tak więc lepiej po dobroci, ewentualnie postraszyć złą opinią w mieście, albo
    do producenta - możesz jeszcze u rzecznika praw konsumenta, ale wiedz że
    wszystkie ścieżki prawne to droga przez mękę i ostateczność...

    Życzę powodzenia...