eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja obuwia jak? › Re: reklamacja obuwia jak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Janek" <j...@p...wp>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja obuwia jak?
    Date: Wed, 28 Mar 2007 20:53:53 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <euedl8$mqv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <etiu2i$7jf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cer171.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1175108073 23391 83.30.193.171 (28 Mar 2007 18:54:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2007 18:54:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 000728-2, 2007-03-28), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:454151
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Janek" <j...@p...wp> napisał w wiadomości
    news:etiu2i$7jf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Kupiłem obuwie firmy nike przez internet tzn. dogadałem się z firmą
    > mailowo oni wysłali buty paczką pobraniową w środku był paragon, kupiłem
    > je w połowie stycznia.
    > Obecnie muszę zareklamować te buty, ponieważ materiał się rozdwaja,
    > wysłałem zdjecia do sprzedawcy zgadza się, że podlega to gwarancji.
    > Ja jednak mam pytanie co będzie skuteczniejsze gwarancja czy niezgodność
    > towaru z umową?
    > Wyczytałem gdzieś, że jeżeli wada uwidoczniła się do 6miesięcy od zakupu
    > to była już w chwili zakupu, jak to paragraf? Buty muszę wysłać do
    > sprzedawcy wraz z opisem wady ( swoją drogą nie wiem jak to opisać;) ),
    > więc odrazu napiszę też czego żądam. Na mój gust nie da się tego naprawić,
    > więc zostaje wymiana obuwia lub zwrot pieniędzy. Jak to jest z kosztami
    > dostarczenia teraz muszę ja za nie zapłacić, a czy jak będą je wysyłali do
    > mnie to też? Czy jak uznają to zwrócą mi te koszty?
    >
    > Pozdrawiam
    >

    Dzisiaj dzwonił do mnie przedstawiciel firmy i prosił o numer konta będą
    robili zwrot pieniędzy.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1