  • Data: 2005-09-20 12:48:39
    Temat: Re: reklamacja obuwia :(
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: castrol [Tue, 20 Sep 2005 13:41:09 +0200]:

    > Ja stosuje taka zasade :)
    >
    > Czlowiek najwiecej czasu w zyciu spedza w lozku i w butach,
    > wiec na tych dwoch rzeczach nie powinno sie oszczedzac, i te
    > rzeczy powinny byc trwale i wygodne :)

    No ja jeszcze nie lubie oszczedzac na rowerze, ciuchach takich
    "do ruszania sie" (bo inne i tak czesto sie zmienia), namiocie
    (kiedys oszczedzilam... brrr...) i komputerze ;>

    Ale fakt, ze co jak co, ale wygodne buty zwlaszcza, jak musze
    pare tygodni polatac, to podstawa absolutna jest. Wlasnie to
    wczoraj odczulam, pobiegalam pare godzin w takich jednych, co
    to je mam tylko na wypadek "awarii" normalnych (flek mi sie
    skonczyl :>) i do tej pory to bieganie czuje :P

    Kira (OT chyba juz, no nie?)