eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - jaki termin › Re: reklamacja - jaki termin
  • Data: 2007-12-29 14:35:52
    Temat: Re: reklamacja - jaki termin
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > reklamowalem wykonanie uslugi - polozenie parkietu, minely juz 2 tyg.
    > i co moge dalej zrobic. Parkiet wraz z montazem wzialem na raty.
    > Niestety parkiet zostal krzywo polozony i niektore klepki ruszaja sie.
    > wykonawca obiecal ze poprawi ale caly czas gdy do niego dzwonie mowi
    > ze jest zapracowany, ze odezwie sie za pare dni.
    > Jaki termin ma wykonawca na poprawienie uslugi: 2 tygodnie, czy 14
    > roboczych dni. Do kogo sie udac jesli w tym terminie wykonawca nie
    > poprawi uslugi. Czy mam wtedy mozliwosc zerwania umowy i zwrotu
    > pieniedzy za material i wykonanie.

    Jeśli reklamacja z tytułu niezgodnosci towaru z umową to powinien robić to
    niezwłocznie. Raz to oznacza tydzień, innym razem kilka miesiecy. 14 dni
    jest na rozpatrzenie reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1